Przejdź do treści
12 Apr 2024 2:53 PM

To, co czyni rowery elektryczne wyjątkowymi, to ich zdolność do otwarcia przed tobą nowych horyzontów, które czasami są trudne do osiągnięcia na zwykłych rowerach. Dzięki nim możesz pokonać większe odległości, podziwiać więcej widoków i osiągać cele, o których wcześniej nawet nie marzyłeś. To uczucie wolności i przyjemności, które chcieliśmy przekazać każdemu użytkownikowi.

Poznaj historię powstawania naszych elektrycznych rowerów Accent-Bikes!

Już kilka lat temu, kiedy świat elektrycznych rowerów dopiero zaczynał nabierać tempa, postanowiliśmy wkroczyć na tę nową ścieżkę. Naszą misją było stworzenie czegoś więcej niż tylko kolejnego roweru - chcieliśmy stworzyć maszyny, które zmienią sposób, w jaki ludzie postrzegają jazdę na rowerze i idealnie wpiszą się w nasze sportowe DNA. Rozpoczęliśmy więc pracę nad pierwszym prototypem.

Nasza podróż rozpoczęła się od rowerów gravelowych, które miały być lekkimi, klasycznymi rowerami z dodaną opcją elektrycznego wspomagania. Założeniem projektu było to, aby był to rower uniwersalny, który w razie potrzeby ułatwi pokonanie stromego podjazdu lub da dodatkowego kopa, gdy przyjdzie ochota na zabawę. Modelem wyjściowym był nasz aluminiowy Furious, przed znalezieniem ostatecznego rozwiązania przeszliśmy długa drogę, z różnymi pomysłami.

Równolegle do e-gravela tworzyliśmy nasz pierwszy elektryczny rower MTB do zadań specjalnych. Przy projekcie MTB założenia były takie, aby był to rower do jazdy w górach - prawdziwych górach. Bez obawy można go zabrać na górski szlak, wszystkie podzespoły zostały pod tym kątem solidnie przygotowane. Projektując go, kładliśmy nacisk na solidność, wytrzymałość i funkcjonalność, aby każdy, kto zdecyduje się na jego zakup, mógł cieszyć się niezapomnianymi przygodami w górach.

Wszystkie nasze rowery elektryczne tworzone są od podstaw, to nasi doświadczeni inżynierowie i projektanci dbają, aby zapewnić najwyższą jakość i satysfakcję z jazdy. Nie idziemy na żadne kompromisy, zawsze stawiamy na doskonałość w każdym szczególe.

Zapraszamy do odkrycia więcej w naszym filmie! Poznaj historię, pasję i zaangażowanie, które wkładamy w każdy nasz produkt. Razem możemy odkryć nowe horyzonty jazdy na rowerze elektrycznym od Accent-Bikes!

E-FURIOUS M800 accent-bikes.com/produkty/rowery/rowery-elektryczne/elektryczne-gravelowe/e-furious-m800

E-PEAK EP6 accent-bikes.com/produkty/rowery/rowery-elektryczne/elektryczne-mtb-29/e-peak-ep6

E-PEAK M500 accent-bikes.com/produkty/rowery/rowery-elektryczne/elektryczne-mtb-29/e-peak-m500

🚴‍♂️ Odwiedź naszą stronę: https://accent-bikes.com

📱 Śledź nas w mediach społecznościowych!